מוזיאון העיצוב במדיטק חולון מקדיש את התערוכה שתיפתח הערב (6.6) לצמד מעצבי העל בתחום התקשורת החזותית: סטפן זגמייסטר וג'סיקה וולש - מהמעצבים הגרפיים החשובים ביותר כיום. התערוכה תפתח בהרצאה של צמד המעצבים, אשר מגיעים לארץ במיוחד לפתיחת התערוכה.

זגמייסטר & וולש. צילום: ג'ון מאדרה

סטודיו זגמייסטר & וולש הפועל במנהטן מתמחה ביצירת זהות ומיתוג. עבודתם של סטפן זגמייסטר וג'סיקה וולש מאופיינת בעיצוב נועז ופרובוקטיבי, אמיץו חצוף, רגשי ואנושי, המאתגר מוסכמות ופורץ גבולות בין מדיות ואמצעי הבעה. השניים ידועים בין היתר כמעצבים שעבדו עם הרולינג סטונס, לו ריד, ג'ייזי, ליוויס, BMW, והניו יורק טיימס.  

אפי פיז, מתוך קמפיין למיתוג סדרת משקאות תוססים

בין העבודות שיוצגו בתערוכה:

קוביות סוכר - תתקדם (2012) - מיצב אינטראקטיבי העשוי מאותיות תלת ממדיות העשויות מקוביות סוכר המשנות את צבען כתגובה לחיוך של המבקר בתערוכה.

יופי = אנושיות (2018) - עבודה שנעשתה במיוחד עבור התערוכה במוזיאון העיצוב חולון. קיר מעוטר בשלל  דוגמאות המחקיות צורות מן הטבע. 

אובססיות הופכות את חיי לגרועים יותר ואת העבודה שלי לטובה יותר (2008) - ב-13 בספטמבר 2008 החל הסטודיו בהתקנת 250,000 מטבעות אירו-סנט בכיכר Waagdragerhof שבאמסטרדם. במשך שמונה ימים, בסיוע של כ-100 מתנדבים, נכתב על גבי שטח של 300 מ"ר, המשפט "אובססיות הופכות את חיי גרועים יותר אבל את עבודתי טובה יותר".

אובססיות הופכות את חיי גרועים יותר ואת עבודתי טובה יותר. צילום: ג'אנס רר

כמה אתה מאושר? (2012) - המיצב המפנה למבקרים את השאלה "כמה מאושר אתה?. המבקרים מוזמנים לבטא את מצב הרוח שלהם, מושכים בידית הצמודה למיכל סוכריות כשעליו מספר המייצג את רמת האושר שלהם. בסוף כל יום ולפי כמות הסוכריות בכל מיכל ניתן לראות את ממוצע האושר של מבקרי התערוכה.

מילי. צילום: צילום ארון פילקיי והנרי הארגריבס

מיה דבש, אוצרת התערוכה והאוצרת הראשית של המוזיאון: "במגוון טכניקות, אמצעי הבעה מגוונים, חומרים בלתי שגרתיים, תוך נטילת סיכונים זגמייסטר & וולש מפיחים חיים חדשים באמרה הידועה של מרשל מקלוהן - המדיום הוא המסר.  הם מצליחים ליצור דימויים בלתי נשכחים ולעורר אותנו לחשוב על הדימויים שאנו צורכים ומייצרים." 

זגמייסטר & וולש - רטרוספקטיבה. מוזיאון העיצוב, חולון. 6.6.18-27.10.18.