הצורך בטיסה פנימית נעלה את החופשה | המחשה: אבי מועלם

   

לרגל ירח הדבש רכשו בני זוג מחולון חבילת נופש חלומית שבסופה נדרשו להתפנות לטיפול רפואי. כעת הם דורשים מחברת הנסיעות שתפצה אותם על עוגמת הנפש. 

בני הזוג שנשאו לאחרונה החליטו להתפנק בטיול ברמה גבוהה ורכשו כרטיסים ונופש בבית מלון שעל פי הבטחת חברת הנסיעות, אמור להיות יוקרתי ומפנק.

על פי כתב התביעה שהגישו השניים לבית המשפט לתביעות קטנות, במציאות המלון היה מלוכלך, לא תקין ואף מסוכן.

בכתב התביעה הם מספרים שכבר כשהגיעו למקום הבינו כי הוא כלל לא תואם את התמונות שהציגה להם סוכנת הנסיעות, כיוון שהחדר היוקרתי נראה מיושן, לא היו מים חמים בברז והמקום כולו היה מלוכלך.

בשלב מסוים קב"ט המלון אף ביקש מהם להישאר בחדרם לאחר שעלה חשד כי אחת התיירות במלון הותקפה והאיש נמלט לכיוון האגף שלהם. בני הזוג מספרים כי למרות החשש והדחייה הם החליטו להישאר במקום, אך לאחר מספר לילות הם גילו כי במזרונים עליהם ישנו ישנם פשפשים שגרמו להם לעקיצות רבות ופריחה.

כשביקשו טיפול רפואי גילו כי הגורם המטפל הקרוב ביותר נמצא במרחק טיסה ולאור מה שראו הם חששו לעלות על טיסה פנימית בתאילנד.

עם חזרתם לארץ יצרו בני הזוג קשר עם חברת הנסיעות ודיווחו על מה שקרה. לטענתם, למעט התנצלות על מקרה התוקף הם לא זכו לכל פיצוי. יתרה מכך, הסוכנת טענה כי הם טסו ליעד במזרח ולכן היו אמורים לדעת שהם נוסעים למדינת עולם שלישי עם תנאים ירודים.

בעקבות המקרה החליטו בני הזוג לתבוע את החברה על פיצוי בסוך ב-23 אלף שקל.