בני זוג מחולון תובעים עשרת אלפים שקל מבית המלון 'ליאונרד קלאב' באילת בטענה שעובד תחזוקה נכנס לחדרם בעת שהיו ערומים במיטה, וכתוצאה מכך נהרסה חופשתם.

כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet

בני הזוג החליטו לחגוג את יום נישואיהם בחופשה מפנקת באילת. מהתביעה שהוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות עולה, כי לפני כחודש וחצי הגיעו למלון לחופשה בת ארבעה ימים, ולאחר ארוחת צהריים במקום עלו לחדרם לנוח. הם הסירו את בגדיהם ונכנסו למיטה, אולם כעבור זמן קצר נכנס לטענתם לחדרם עובד התחזוקה של המקום מבלי לדפוק בדלת או להודיע על כניסתו.

האישה, ששכבה עירומה על המיטה, הבחינה בעובד דרך מראה שהוצבה מול המיטה, ומיד פרצה בצרחות. לטענת בעלה, היא נכנסה להיסטריה וללחץ והחלה לרעוד. הוא מיהר לקום ולגשת לעובד, וזה סיפר לו כי נשלח לחדר בהוראת המלון כדי לצבוע אותו, לאחר שנמסר לו שהחדר ריק מאדם.



בתביעה מציינים בני הזוג כי לאור תגובתה הקשה של האישה לאירוע הם נאלצו בשלב מוקדם זה לסיים את חופשתם, והבעל מיקד את מאמציו בניסיון להרגיע את אשתו ולהשיג לשניהם טיסה חזרה.

בהמשך פנו לטענתם בני הזוג למנכ"ל המלון, וזה התנצל על המקרה והודה כי מדובר בכשל מינהלי, אך ציין כי היה עליהם לתלות את השלט 'נא לא להפריע' על ידית הדלת כמקובל בבתי מלון. בני הזוג טענו שבחדרם כלל לא נמצא שלט כזה, ודרשו לקבל את פרטי המקרה בכתב. במכתב שהכין מנכ"ל המלון מוצגת גרסה מעט שונה, ולפיה העובד הקיש בדלת שלוש פעמים והתריע על כניסתו לחדר.

אף על פי שהעובדים הנוגעים בדבר ננזפו, סירבו בני הזוג להסתפק בכך והחליטו לתבוע מהמלון פיצוי כספי.

מרשת פתאל נמסר: "חל בלבול במספר החדר. ברגע שהעובד זיהה זאת הוא עזב אותו באופן מיידי. אנו מתנצלים בפני האורחים".