פרסום לא ראוי: בעליו של בית עסק לשיפוץ ולניקוי של מצבות הגדיר מחדש את השיווק העסקי מדלת לדלת, אלא שבמקרה זה הדיירים לא ממש נמצאים בבית. האיש הפיץ בשבוע שעבר את פרטי העסק שלו בחלקו הצפון מערבי של בית הקברות, והניח על כל מצבה, מתחת לאבן קטנה שבדרך כלל מניחים קרובי הנפטרים על קברי יקיריהם, את כרטיס הביקור של העסק. מאות מצבות טופלו באותה שיטה במהלך השבוע שעבר, דבר שהעלה את חמתם של אחדים מבאי בית הקברות.

"בושה שקורה דבר כזה", אומר אדם שעלה בשבוע שעבר לקבר אביו. "הגענו לאיזור הקבר, וגילינו שברדיוס עצום מסביב פוזרו פרסומות של בית העסק. זה לא נעים ולא הולם, וגובל, במקרה הפחות גרוע, בחוסר טעם משווע".

קרוב המשפחה פנה לאחד מעובדי בית הקברות, שאמר שלא ידוע לו מי עשה את המעשה. הוא דרש מעובדי המקום לדאוג לכך שמקרים מסוג זה לא יישנו. "עובד בית הקברות נראה לי מופתע", אומר קרוב המשפחה, "ולא ממש ידע להסביר לי מי אחראי לכך, אך הבטיח לטפל בנושא".

בעל העסק שנציג מטעמו פיזר את חומר ההסברה ברחבי בית הקברות, לא רואה כל פסול במעשה. "אז מה, אני לא צריך אישור", אמר בתגובה, "כל העולם מחלק. בבית עלמין ירקון יש מלא כרטיסים, ופה אני היחיד".

תגובת החברה קדישא חולון: "זה לא מקובל, והאיש שחילק את החומר קיבל מאיתנו לפני שלושה שבועות אזהרה ונזיפה שלא לעשות זאת שוב. נבדוק מיידית, ואם אכן זהו המצב, נודיע על כך לסמנכ"ל החברה".