יצירתיות בתחרות: הצלחה גדולה לתלמידי חולון בתחרות הארצית "סברס" לפרסומאים צעירים. בתחרות שנערכה בשבוע שעבר בנמל תל אביב, זכו בשלושת המקומות הראשונים תלמידי מגמות התקשורת מהתיכונים קוגל ואורט חולון.

בתחרות, שנערכה זו השנה השנייה, בשיתוף "הבצפר" - בית הספר הגבוה לפרסום ומגמת התקשורת במשרד החינוך (גף טכנולוגי) השתתפו השנה 45 קמפיינים של תלמידים מכל רחבי הארץ, הנבחנים ב-3 יחידות לימוד בבגרות, במקצוע פרסום ושיווק. השנה נדרשו התלמידים לבנות קמפיינים בנושאים שיעזרו לבני נוער אחרים ולקהילה כולה.

שלושת הקמפיינים הזוכים היו: במקום ראשון - "סחר בנשים" של תלמידי תיכון
קוגל – ויקטור גואטה, לורן בן ברוך, עידו שמש, יעל שאלתיאל ואיתי רוזן. במקום השני - "האגודה למלחמה בסרטן" של תלמידי אורט חולון – גל שניידר, אלעד מעיין וחן אלוני. במקום השלישי - "אור ירוק" מבית היוצר של תלמידי אורט - מרום סיני, טירן יעקב ואסף שאול. תלמידי קוגל - ליעד פרץ, שמעון רובינוב, יעקב (יקי) אושר וענבר אקרמן, זכו בציון לשבח על הסלוגן "יש כדורים שלא משחקים איתם". התלמידים גלי רויזמן, נתנאל (נתי) יאדגרי ומיכל קטוק, מתיכון קוגל אף הם, זכו בציון לשבח על המודעה "זה לא משחק בובות".

רכזת מגמת התקשורת בתיכון קוגל, רונית צחר מלכה, התבטאה עם קבלת הפרס: "הפרס ניתן לקמפיין שעסק בסחר בנשים, שהעלה את נושא הניצול המזעזע של נערות ונשים במדינת ישראל לסדר היום הציבורי. מגמת התקשורת שלנו חרטה על דגלה יוזמות ייחודיות תוך אוריינטציה מנחה של תרומה לקהילה וחינוך לערכים של נתינה אמיתית".

מנהלת "הבצפר", ורד בטש, אמרה: "חשוב לזכור שפרסום הינו מקצוע לכל דבר, נראה טבעי שבית הספר לפרסום יתרום מהידע הרב שנצבר בו להעשרת בני הנוער שבחרו להתמחות בתחום. מגמות תקשורת בבתי הספר התיכוניים הן מגמות מבוקשות מאוד, רבים מהתלמידים מוצאים כבר בשלב זה עניין רב בעולם הפרסום והתקשורת. כל הפרויקטים שהשתתפו הינם חברתיים והנושאים שהגיעו לתהליך השיפוט הם מגוונים ומעניינים את הגילאים הרלוונטיים".