רכב ההסעות תקוע בבור | צילום: תושבי העיר

       

"הפניה אכן נפתחה במוקד העירוני בתאריך 19/2 אחה"צ, אך עקב טעות אנוש בעת פתיחתה היא לא סווגה כפניה דחופה, אלא כפניה שגרתית", כך מודים היום בתאגיד המים החולוני, בעקבות תלונות תושבים כי הבור בו נלכד מיניבוס התלמידים אתמול דווח כמפגע יום קודם לכן, אך לא טופל.

כזכור, אתמול (ד') נפער ברחוב הדר בחולון, ומיניבוס הסעות ובו 10 ילדים נתקע בו עם שני גלגליו האחוריים. הילדים חולצו מהרכב ללא כל פגע. 

האירוע התרחש בשעות הצהרים, אז נתקע רכב הסעות בבור שנפער ברחוב בשכונת תל גיבורים בחולון. ברכב ההסעות היו כעשרה תלמידים ונהג שככל הנראה לא הבחין  בבור שבכביש, למרות שהוא נפער לפני שעות רבות.

ערב לפני כן הבחינו דיירי הרחוב בבור באמצע הכביש, הם מיהרו לדווח למוקד העירוני, אך קיבלו מענה כי העניין יטופל בהמשך השבוע. שכן אכפתי אף ניסה לסמן את המפגע באמצעות קרטון, אך הרוח והדף הרכבים שעוברים העיפה אותו.

אתמול (ד') כאמור עבר במקום רכב הסעות עם תלמידים. הנהג ככל הנראה לא הבחין בחור והרכב נתקע עם גלגל אחד בבור.

מ'מי שקמה' נמסר היום בתגובה לדברים: "הפניה אכן נפתחה במוקד העירוני בתאריך 19/2 אחה"צ, אך עקב טעות אנוש בעת פתיחתה היא לא סווגה כפניה דחופה אלא כפניה שגרתית ולכן היא גם טופלה רק למחרת.

"בשל הטעות בסיווג התאגיד התייחס ופעל על פי הנהלים והזמנים המתאמים לפניה שגרתית ולא דחופה. כשמפקח התאגיד הגיע למקום למחרת הוא זיהה במקום את השקיעה והוא זימן את קבלן התאגיד לבדיקה וטיפול בשקיעה, לצערנו במשך הזמן עד להגעת הקבלן נוצר הבור.

"יש לציין כי בשל המקרה הנ"ל, הן במוקד העירוני והן בתאגיד יחודדו הנהלים באשר לאופן תחקור הפונים וסיווג הפניות בעת פתיחתן בכדי למנוע טעויות כגון אלו בעתיד".