חופשת קיץ שקטה ומרגיעה בקפריסין הפכה עבור בני זוג מחולון למפח נפש. כל זה, ככל הנראה, בעקבות טעות קטנה בהקלדה.

הזוג הגיש באחרונה תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות לאחר שלטענתם, חברת התיירות ממנה רכשו חבילת נופש שלחה אותם לנפוש על בסיס פרטים שגויים.

המחשה: shutterstock
על פי כתב התביעה, השניים רכשו עסקה מפנקת באלפי שקלים מחברת תיירות, שכללה טיסות ומלון המיועד למבוגרים בלבד. כיוון שהאישה סובלת ממיגרנות קשות ומכיוון שממילא נסעו רק שניהם, הם ביקשו להירגע במקום שבו אין ילדים ובמלון שקרוב לכל אזורי הבילוי והקניות על מנת שלא להזדקק למוניות ושירותי הסעה.

במהלך הימים שלפני החופשה שונו פרטי הטיסה שלהם מספר פעמים, כך שלמעשה החופשה קוצרה במספר שעות. לבסוף, כשהגיע היום המיוחל הם נחרדו לגלות בשדה התעופה כי הוואוצ'רים שבידם מיועדים למלון משפחתי בסגנון הכל כלול, המציע פארק מים ייחודי מלא באטרקציות ופעילויות לכל המשפחה ובמיוחד לילדים.

החופשה הרגועה הפכה לימים רועשים מלאים בהמולה ובלגן, דבר שלטענתם גרם להם להסתגר בחדרם. גם כשביקשו בני הזוג להימלט מהמלון לאזורי הבילוי והקניות גילו כי המיקום שלו רחוק באופן משמעותי ממרכז העיר והם נאלצו לבלות במוניות זמן רב.

כששבו לארץ פנו בני הזוג לחברת התיירות, אך שם נמסר להם כי מדובר בטעות אנוש. הוסבר להם שבזמן שהם ביקשו לשדרג את החדר במלון למבוגרים בלבד, הפקידה לחצה בשוגג על ההזמנה הלא נכונה ושלחה אותם למלון משפחתי.

החברה הציעה להם פיצוי על סך 200 דולר, אך לטענת בני הזוג הנזק שנגרם להם חמור בהרבה והם מבקשים מבית המשפט לפסוק להם פיצויים בסך כ־10,000 שקל.