נציגי המוקד העירוני | צילום: עיריית חולון

תכניסו לאנשי הקשר שלכם: החל מהשבוע ניתן לפנות למוקד העירוני חולון גם באמצעות הווטסאפ. במסגרת השירות, שיינתן על ידי שליחת הודעה למספר 050-5857106, ויפעל בשלב זה כפיילוט, ניתן לפנות לנציגי השירות בכתב או בהקלטת הודעה קולית ובנוסף, לצרף תמונה של נושא הפנייה, שתסייע לאנשי המקצוע לאתר אותו, לבחון אותו ולטפל בו במהירות.

השירות פעיל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 20:00-08:00.

מדובר בערוץ תקשורת נוסף של התושבים עם המוקד העירוני, שמצטרף למגוון הערוצים הקיימים: שיחת טלפון למספר 106, שליחת מסרון למספר 052-6113106, שליחת דוא"ל לכתובת moked@holon.muni.il, פנייה וצ'אט דרך האתר העירוני, פנייה באמצעות דף הפייסבוק העירוני "עיריית חולון" ופנייה באמצעות יישומון (אפליקציה) "חולון".

יש לציין כי בעת חיוג ישיר למספר 106 או 03-5011111 ופתיחת פנייה ביישומון ניתן מענה 24/7.