עומס בסניף ברחוב ההסתדרות. זה הפתרון? | צילום פרטי  

הוא מזמן הפך לשם נרדף לבזבוז זמן והרבה עצבים. סניף הדואר ברחוב ההסתדרות בחולון משרת אוכלוסייה גדולה בעיר, בין היתר את תושבי פנחס איילון, רמז ועוד. התורים האינסופיים בכניסה לסניף מאלצים את הבאים להמתין זמן רב, לעתים קרוב לשעה, עבור חבילות. חוסר הסבלנות גורם לעתים קרובות למתיחות, צעקות ולא פעם לריבים שבמקרים מסוימים גולשים לאלימות וקטטות.

בדואר קיבלו פניות רבות בעניין וגורם בסניף סיפר כי אף עלתה אפשרות להעביר חלק ממקבלי השירות לסניף בראשון לציון.

"התור כאן בלתי אפשרי, לפעמים מחכים 35 דקות ולפעמים שעה שלמה", סיפר מבקר לשעבר בסניף, גיורא קורבץ. "המקום נראה כמו סיר לחץ שרק מחכה להתפוצץ, לפעמים זה סתם מדכא ולפעמים יש צעקות ואווירה מאוד מאיימת. אני בעיקר מרחם על העובדים שצריכים לחיות בכאוס הזה.

"באופן אישי העברתי את הכתובת שלי לזו של בת זוגי", הוא מוסיף, "אני לא יודע אם מעבר לראשון לציון זה דבר הגיוני בכלל, מדובר בעיר אחרת וממילא אנשים שונאים להגיע לדואר".

הסניף מבחוץ | צילום: קובי קואנקס

מדואר ישראל נמסר: "חולון נמנית על הערים מהן הזמינו הכי הרבה חבילות מחוץ לארץ בשנת 2018 ביחס לגודל האוכלוסייה עם 1.8 חבילות. דואר ישראל נערכה לגידול שחל בהזמנת חבילות מחו"ל ופתחה בחולון בשנתיים האחרונות 20 מרכזי מסירת חבילות שצמצמו באופן משמעותי את התורים בסניפי הדואר, בנוסף לתשע יחידות דואר אשר פועלות בעיר.

"מבדיקה שערכנו עלה כי זמני ההמתנה בסניף ההסתדרות צומצמו בשנה החולפת ואנו פועלים להמשך שיפור השירות באיזור באמצעות פתיחת מרכזי מסירת חבילות נוספים סמוך לסניף".